You Might Be A Redneck If:

A little rain doesn’t spoil the fishing…
You Might Be A Redneck

Everyone at spring break enjoyed riding on your limo…
You Might Be A Redneck

You carry your front porch with you…
You Might Be A Redneck

You need fashion tips from your husband…
You Might Be A Redneck

You wear a tshirt like this for your engagement picture…
You Might Be A Redneck

Your wedding picture looked like this…
You Might Be A Redneck

And your wedding cake looked like this…
You Might Be A Redneck

Your mailbox looks like this…
You Might Be A Redneck

Your doghouse looks like this…
You Might Be A Redneck

Your pickup looks like this…
You Might Be A Redneck

You have a deer’s butt for a doorbell…
You Might Be A Redneck

You don’t need a lake to do a little skiing…
You Might Be A Redneck

Or if your wife is quoted in the local paper saying…
You Might Be A Redneck

This entry was posted in Humor. Bookmark the permalink.

128 Responses to You Might Be A Redneck If:

  1. hilarious says:

    hilarious

  2. Hehehe… Excellent!!!!…

    Thanks for sharing…

  3. Sherrodzilla says:

    Double-plus funny! If only Jeff Foxworthy was actually this funny.

  4. seth says:

    oh my god, a deer butt doorbell… i want a fox butt doorbell

  5. Virtual Bob says:

    ROTFLMAO

    /ph*k*n funny!!!!

  6. Bodie says:

    Boy howdy! That were funnie!

  7. bp says:

    assed my laugh off… thanks!

  8. Bruce says:

    If you see yourselve in one of these photos you might be a redneck…..

  9. Billy Bob Hicks says:

    What y’all laffing at you fools? That ain’t right! We don’t make fun of y’all, do we? An ma doorbell is set in a racoon’s ass. Who’d put it up a deer’s ass?

  10. Ivan Minic says:

    Buahhahahahahahhahahahahahhahhha..

  11. Auntie Joan says:

    Absolutely the best redneck jokes so far. Auntie Joan

  12. raindog_mx says:

    the wedding picture is actually cool. i like it!

  13. rudolph says:

    the wedding cake was really sweet.i liked the mailbox(with bills)

  14. Goldilocks says:

    I think my sister’s in-laws might be some of these people!

  15. Dianna says:

    I’ve actually seen some of this in Kentucky!

  16. Cletus and Erlene says:

    We don’t get it. What’s so funny?

  17. anakin says:

    the twinkie cake is perfect!

  18. CAM says:

    Freakin’ Hilarious! Did all these pics get taken in my park?

  19. Deborah says:

    Hilarious, unfortunately I live near people like this, AAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH

  20. Amber says:

    Hilarious! I know and live near people like that.

  21. Tracy says:

    These are hysterical. Thanks for the laugh, I needed it 🙂

  22. Pingback: Net Crap (9/1) at Musings of a Chicagoan

  23. Nottaneck in SC says:

    Very, Very Funny!! Their gene pool needs more chlorine…

  24. John - TX says:

    No way!!!! No way!! That is too funny!

  25. Harold says:

    Who is that with my sister ? How did you get her picture ? Her husband will be upset when he gets out of jail..

  26. Billybob says:

    Them must be yankee rednecks, cuz they got weigh two many teeth!

  27. Samantha says:

    Those Pics were great i had a bad day. They made me feel like it could be worse! Thanks sammie

  28. Elmo says:

    What do you mean — my dog’s love their house!

  29. cami says:

    ACTUALLY MAKES PEOPLE AT CHURCH LOOK NORMAL

  30. Bob says:

    O.K.–Which one of you was at my wedding?

  31. steve says:

    Last time I saw things like this I stepped out my front door, tripped over seven dogs,fell and chipped my only tooth,had my mom or was it my sister,could have been my aunt,well she took me to the clinic and had a chicklet glued back in place.

  32. Frank R says:

    Those pictures were some of the best i’ve seen in years, hilarious

  33. Margie says:

    “Stumbled upon” this post this evening. As a Yankee transplant down here in Georgia – I haven’t laughed this hard in weeks. Great post. -Margie

  34. Emma says:

    hahahahahahahahahaha, omg i can’t believe i never realize my boyfriends family were redneckz!!!!!!hehehe

  35. Lari says:

    The Wal-mart one was hilarious! The wedding photo was obviously photoshopped but funny anywho.

  36. pancake says:

    it was funny i want a butt doorbell too!:)

  37. Yaos says:

    The wedding photo is fake. If you look at the feet you can see they are not in the grass, but hovering over it.

  38. hehe says:

    funny i hope they get more

  39. Wowerrzz says:

    Funny as Heckk

  40. heylo says:

    looks like the cigarette and beer in the wedding photo was photshopped in as well as the feet hovering over the grass.

  41. oleblue says:

    I can’t believe the “dressed up to go to Wal-Mart” comment.

  42. jackblack says:

    Bahahahaha… the wedding cake was hilarious.

  43. Grigori says:

    too funny, thx for sharing

  44. woot says:

    how old is that girl in the wedding announcement? she looks like she’s 12!!
    crazy rednecks

  45. That was hillariose!!!!!!

  46. FM says:

    Pregnant belly, mullet, beer, cigarette, background, possibly pants photshopped. Oh, and teeth. But still, freakn’ hilarious. Ecspecially the dorrbell. I want a pheasant butt now…

  47. eric says:

    That is funny!!! you should find more pictures like that and post some more!!!

  48. Anonymous says:

    Also, in the wedding photo… she isn’t really pregnant.

  49. sleepyjoe says:

    Did anyone notice the bottle opener on the wall next to the deer doorbell? LOL!

  50. pam says:

    now i know what to do with the deer butt we have,thanks

  51. true redneck says:

    not a bottle opener half wit a flag holder

  52. Brett says:

    From the commments that I see…damn there are a lot of mis informed yankee democrats here !!!

  53. Bryan S. (MO) says:

    Is the bride still pregnant. If not is she ready for a new husband.

  54. Larry says:

    No comment required the pictures say it all!

  55. The Blonde says:

    Nicole and Joseph are either brother and sister, or possibly first cousins…notice the resemblance, unmistakeable! I suppose that fact does makes their marriage even more fitting though…..

  56. teri says:

    i think the weeding pic. is nasty,i like walmart one is she stupid or what?

  57. jody says:

    lmao to funny

  58. SicK says:

    Im gittin’ homesick,

  59. wierd says:

    oh no im a redneck

  60. wierd says:

    i like the limo though

  61. me.... says:

    You know what’s sad? some people in my town have one or more of those things…>

  62. Randy Numnut says:

    That aint funny.I’m gonna shoot yawl

  63. City Boy says:

    My cousin has the exact same dog house. His is plain, though. Not all fancy with picnic table on it.

  64. mrskin says:

    That was pretty funny! Lol, thanks for the pick me up, I needed that. 🙂

  65. you guys are just jelous that we are better livin education that our parents teached us and don’t your dare talk about my cousin like that and my mail box is higher then that. and the guy who created the dog house did it all wrong he did read the instructions right

  66. msgrits says:

    Lordy,Lordy….I sure needed a laugh today and got it here!!! I think those were my neighbors who got married a while back 🙂

  67. used2teach says:

    that was funny, is it me, or does the engagement couple look like brother and sister?
    please tell me the pregnant couple isn’t real? love the hostess wedding cake, though. the deer doorbell was the best, icky butt real funny..

  68. Kathy says:

    Only in redneck country

  69. HE HAW HE HAW HE HAW. ahhhhhhh shucks, that there wuz some funnybone oil.

  70. Kevin says:

    this is halarious i like the bill one and all of them but the one that i do is the limo as a boat one that is so fun

  71. Jeremy Mathre says:

    Awsome pics.

  72. Kadie says:

    THATS WAS AWESOME!! It was so funny!! This just made my day! 🙂

  73. Lovie Slover says:

    whin I find out who’s stoled those there pickturs outta my photo album I’m a gonna sue em

  74. claire bear says:

    Hey, that looks like my doorbell! JK

  75. Steven Hollopeter says:

    THAT WAS HILARIOUS!!!!!

  76. I wonder where i can get a limo like that…
    seriously. i like lmos and monster trucks, sooo….

  77. Marc says:

    Hey! That’s my wedding suit *LOL*

  78. John Brewer says:

    I needed a good laugh today.

  79. crystal says:

    dont be mad cause you aint a redneck because we down here have more fun then yall up there in the damn city

  80. crystal says:

    so yall city folks need to go and get a life or we redneck gonna shoot yall

  81. kimberly says:

    Please, tell me that they are not really married, if so I feel really sorry for their kids.

  82. wvredneck says:

    yehaa u should c my pikup i keep my goats in it and that deers ass is awsome i have a beevers ass as mine

  83. C-dawg says:

    Well, the fish are bitin on the porch this time off year

  84. C-dawg says:

    The SOUTH will rise again

  85. Suzanne says:

    That was the funnist thing I everseen!!!!!Also put new ones In.

  86. Jeff Foxworthy says:

    hey yall youngsters stole my stuff…that ma doorbell…..and thats my cousins wedding…and those are my dogs…im suing!!!

    yeah right

  87. I says:

    Apparently, even I’m not that far down south to see any of that. I wish I had a mailbox and a doorbell like that, though! I want cat’s ass.

  88. Harry L says:

    Hey I want to rent out that Monster Limo for my prom!

  89. bubba says:

    i want a rats ass for my door bell!!!!!

  90. Lee says:

    I need a tuxedo like Billy Bobs!!

  91. mcewen says:

    thanks for helping us foreigners understand your American culture so graphically.
    Cheers

  92. ed says:

    bills…….still laughing hold on.

  93. The Lost Dixie Chick says:

    Thats too f***’n funny 🙂 ROFLMAO Rednecks DO know how to live. I gots me a doorbell in a coon’s butt, so ya gotta lift up the tail to ring LMAO

  94. Billy Bob Joe says:

    Woo!!! doggie!!! Now that’s livin’!!

  95. Amanda says:

    OMG these are hilarious…some of them i could see my family doing!! thats kind of sad and funny! OMG i can’t stop laughing at these…they are sooo funny!!!

  96. adidas1200 says:

    “you don’t have to get all dressed up like I’m going to walmart or something”

    HAHAHAHA

  97. Earl says:

    i dunn owned a limo just like that one there

  98. eric says:

    lol i love that cake

  99. Maggie says:

    OMG that waz so funny it really brightened my day! in my community hunt club we pass a deer butt around for the most deer missed in a season! one guy always gets it ill give him that Picture!!!=)

  100. napalm in the mornin says:

    godammit dontchyall no dems hilly billys nots rednex u can tell by the way der dressed der not werin enuff blu jeens

  101. scbjmshpv says:

    Well, hearing those jokes are halerious, but seeing this, Whoa, that’s whole new level

  102. mike rotch says:

    careful some of the “real rednecks” might just have inappropriate relations with the deer-=butt doorbell

  103. Clint says:

    I grew up in West Virginia and lived in North Carolina for six years. I know people like this. That’s the sad truth.

  104. Holly says:

    I have a sister-in-law who has a hand-me-down maternity wedding dress in her family. I know two of the sisters wore it…it’s the 8-9 months along style.

  105. Mike says:

    I live so far south in FLA, they thought Guillani was a local… I miss the real South and all the neat Necks…and their ‘pick em ups’…

  106. Fred says:

    LOL i dont have to get all dressed up like im going to wal-mart or something! !EXELENT!

  107. John Steele says:

    If you risk life and Limb chasing a NASCAR Hauler truck for cellphone picture, you might be a R.N.

  108. Montana says:

    hey yall u ned to stoop tekan picturds of may

  109. Barbara says:

    I especially like the one that says she gets dressed up for Walmart, and the wedding picture. Hilarious.

  110. jerealdeen says:

    ya’ll they really did photocrop the wedding picture. they cut out the first 3 kids.

  111. Anonymous says:

    Some of these pic are not only scary but very, very sad!!!
    What was the girl thinking waring that swim suit ? OMG

  112. Anonymous says:

    Send more photos

  113. Jim Gillen says:

    You might be a redneck if your bathtub drains into the driveway.
    Like the folks across the road from me.

  114. Steven Works says:

    I’ve got one…

    If your mother doesn’t remove the Marlboro from her lips before telling the State Trooper to kiss her ass, You night be a redneck.

  115. Deion Foster says:

    You might be a redneck if your family tree has the same person’s picture more than once

  116. megan says:

    you might be a redneck if you use a wrench to turn on your hot water for a shower

    and

    you might be a redneck if you use duck tape to cover a crack in your bath…
    sadly,,,i do this

  117. Anonymous says:

    these are like my friends yall talkin bout you should see my jeep think i got more ductape holdin it together then anythin els an we dont gots a limo like that but r bronco is prolly faster than that there limo

  118. Jeff foxworthy got nothing on this

  119. yorkeyyy says:

    the funny part about this is that we have a deerbutt doorbell and my dad’s 3rd wedding cake looked like that and the wife was pregnant when she married him…and then 1 yr later her 16 year old daughter wore it!! we are a true redneck family 🙂

  120. Morgan says:

    I’m not saying the ppl here are redneak but thay only mow there grass when they lossen a kid

  121. Anonymous says:

    You know not all redenecks are like this! this is dumb and disgrading!!!

  122. SouthFLHogger says:

    I have plenty of Redneck friends and they are hillarious !!

  123. Carolina Country Boy says:

    All I can say about the first picture is “Good job saving the truck”.

  124. Taco says:

    That wedding picture is completely shopped. The mullet is fake, and so is the plaid shirt and the pants. You can see his original black sleeve, then someone just shopped a different arm on as if he had cut the sleeve off. The pregnancy might even be fake but I’m not sure about that.

  125. Cici says:

    Does that make me a redneck if i thought some of these ideas were freaking awesome?

  126. Klarn Mxyzptlk says:

    What’s really funny is seeing all the misspellings and poor grammar used to mock others.

  127. Jody Mac says:

    Gotta keep it Redneck!

Leave a Reply

Your email address will not be published.